Voor de kunst

IMG_5830 - kopie-BorderMaker

Ik leef voor de kunst. Ik probeer ook van de kunst te leven, maar dat is niet zo makkelijk. Omdat kunst tegenwoordig eerder wordt gezien als hobby dan als carrière. En omdat er nog maar zo weinig mensen zijn die de schoonheid van kunst kunnen waarderen. Dat is jammer, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Integendeel, ik heb een missie.

Mijn missie is om sport en poëzie samen te brengen. Om te laten zien dat poëzie niet moeilijk is, maar juist heel toegankelijk kan zijn. Om mensen bewust te maken van schoonheid. De schoonheid van de sport, maar ook de schoonheid van woorden.

In de dichtbundel die ik geschreven heb, komen alle aspecten van de schaats- en skeelersport aan bod. Afzien, lijden, winnen, natuurlijk zijn dat de eerste dingen waar je aan denkt. Maar ook over trainers, fans en hulpverleners heb ik geschreven. Over meisjes, over mannen, over pijn, moed en liefde. Het was een mooie reis. Een reis die nu een heel andere kant opgaat. Want er worden nu foto’s bij de gedichten gemaakt en het wordt een heus boek. Een boek waar ik jullie hulp bij nodig heb.

Wil je ons helpen de financiering rond te krijgen? Ga dan naar deze pagina en doneer: https://www.voordekunst.nl/projecten/3588-ijs-en-asfalt-1#Het%20verhaal En wil je vast wat lezen, kijk dan onder het kopje ‘Gedichten’ op deze website.

Alvast bedankt. Ook jullie maken dromen waar.

Geef een reactie

