Op wolken

Soms eindigt iets al voor het goed en wel begonnen is. Soms wil je zo graag dat iemand gelukkig is, dat je met alle liefde zelf ongelukkig bent. En soms schrijf je daar dan dingen over.

Op wolken

ze heeft je betoverd
je liefde veroverd
en ik ben blij
dat je gelukkig bent
want jij verdient zon
na alle storm
en ik

ik zal je laten
zal stoppen met praten
ik zal op een afstand

ik zal je niet smeken
zal mijn hart laten breken
ik zal niet meer dromen

ik zal je niet kussen
zal het vuur in mij blussen
ik zal uit de weg

ik weet alleen niet
hoe dan

DSC04583-BorderMaker

Geef een reactie

