Ik mis ons

Een nieuw gedicht van Tess, een piepklein voorproefje uit het nieuwe boek. Voor wie heeft Tess dit gedicht geschreven, denken jullie?

Ik mis ons

als ik aan je denk
aan hoe het toen was
samen in bad
hand in hand
langs het strand
en dat je aan me dacht
dan mis ik ons

als ik aan je denk
aan ons pratend en etend
de omgeving vergetend
hoe we onbezorgd leefden
dan mis ik ons

ik ben nog steeds
breekbaar als glas
gescheurd en gebarsten
de tijd heeft nog niet
gepolijst en gesleten
ik hunker nog steeds
naar je kracht en je warmte
en hoewel ik heus
de zon wel zie
denk ik elke dag

 

ik mis ons zo

2 gedachtes over “Ik mis ons

Geef een reactie

